BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 4, 2009

LUCUKAH AKU BERPUISI - PT1

ini puisi..
puisi buat teman...
teman dekat tapi jauh..
teman jauh tapi dekat..
ada yang aku sayang..
ada yang aku benci..
itu semua teman aku..
walau ragam tidak serupa..
hati tetap berkata...
itu teman aku...
teman waktu suka..
teman waktu berduka...
teman menangis..
itulah mereka!!
yg akan selamatkan aku...
yg akn jatuhkan aku..
kerna sayangkan aku..
itulah teman aku...
teman sepanjang hayatku..
teman sementara aku...
teman derita aku..
teman gumbira aku...
itulah mereka!!!
teman aku...




--KAPAN,12;39am,15.3.09--
rumah sewa shah alam

3 comments:

Anonymous said...

hehehe...
aku suke gile puisi ko!!!!

Anonymous said...

weyh!!!
lame x isap shisha...
ceh padahal baru brapa hari..
hehehe...

Sang Timbang Tara said...

yeah...
ko suke..
ak pon suke menbuatnya...
ahahahha...

sebenarnya...
gambar tuh waayang jerk..
ak x menghisap shisa tuh pon...
x pernah pon..
ahahhah