BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 4, 2009

apabila tiada lagi kelucuan...

buat blog?ada blog sendiri?wtf..ape mende tuh...
ini yang aku mula2 rasa..

tp setelah dihasut oleh begitu ramai makluk tuhan...
aku pon tejerebak sama..
dan hasilnya...
ini lah...teori lucu blog...

ak x tau nk gunakanye lagi...
maseh baru dalam dunia ini...
so...
paham2 la sendiri...
saper2 yang da mahir dan pandai tuh...
tolong lah ajar kan ak...
budak baru belajar...
ahahahahha

akhir kata dari aku...

terima kasih...
sarah!!!!!!!!!!
ahahahaha

tidak dilupakan juga..
khairunnisa abdul razak..
ahahahahahah

6 comments:

Anonymous said...

yeah!~
akhirnya!!!
dirimu juga ada blog...
setelah dipengaruhi oleh aku!!
ding2!~

Sang Timbang Tara said...

ahahaha~
hasutan jiwa ke alam khayalan lagi...
thx...

Anonymous said...

muahahaha...
selamat memblogging ye wahai en.kapan!!

Anonymous said...

weyh...
knape name nisa juga ad..
huhuhu...
ni yg jeles niyh!
hakhakhak...

Nisa HEBAT said...

sarah sila jgn cemburu
kadang2 yg tidak disangka2 itulah menjadi hakikat
yang x diduga menjadi kenyataan
tyang tidak terfikir adalah realiti

-NisaHEBAT-

Anonymous said...

cik nisa saya mmg cemburu!!!
cam ne niyh?